Helpdesk advocaten open tussen Kerstmis en Nieuwjaar

Actueel / Helpdesk advocaten open tussen Kerstmis en Nieuwjaar

Het CGVS is gesloten van maandag 25 december 2017 tot en met maandag 1 januari 2018. De Helpdesk advocaten, vertrouwenspersonen en UNHCR is wel beperkt toegankelijk van 27 tot 29 december.

Op woensdag 27, donderdag 28 en vrijdag 29 december kunnen advocaten, voogden en UNHCR-vertegenwoordigers terecht bij deze Helpdesk met aanvragen tot afschriften van een asieldossier. Aanvragen tot inzage in een asieldossier kan de Helpdesk op die dagen niet behandelen.  

We vragen u uw aanvraag vooraf over te maken. Gebeurt dit niet, dan kan de Helpdesk uw aanvraag niet tijdens deze 3 dagen behandelen.

Een bestelling van afschriften gebeurt vooraf per e-mail (CGRA-CGVS.Advocate@ibz.fgov.be) of per fax (02/205 50 33) via dit formulier.

De aanvragen die de Helpdesk vóór 9 uur ontvangt, worden dezelfde dag nog behandeld. Alle later binnengekomen aanvragen behandelt de Helpdesk de volgende dag.

De Helpdesk stuurt u de afschriften in principe per e-mail op. Vermeld uitdrukkelijk op uw aanvraag indien u of de asielzoeker de afschriften persoonlijk afhaalt bij de Helpdesk advocaten (Koning Albert II-laan 26 A in 1000 Brussel). Dit is enkel mogelijk tussen 11 en 12 uur.

Vanaf 2 januari 2018 is het CGVS opnieuw normaal toegankelijk.

Dank voor uw medewerking en fijne eindejaarsfeesten.

15 december 2017

Contact

Voor asielzoekers

WTC II

Koning Albert II laan, 26A
1000 Brussel

Voor bezoekers

WTC II

Koning Albert II laan 28-30

1000 Brussel

Op zoek naar meer specifieke ‘contact’informatie? Alle contacten zijn te vinden op Contact .